Mail: 
Hasło: 
Zapisz się, aby się zalogować.
!


Opiekun:
Reed Brennan

Prefekt:
Laura Sloth
Nantsuu Smith


Opiekun:
Chaz Riley

Prefekt:
Adam Marvin
Ashley Winterhood


Opiekun:
Amaretta Tinney

Prefekt:
Cathy Crowley
Chris Marshmello


Opiekun:
Annabeth Wolfrose

Prefekt:
Lilith O Brian
Rita Prince


Prefekt Naczelny:
Ambrozja Green
Juliet Perez


Sala Wejściowa
O Winsford
Samouczek - FAQ
Samouczek - Czat
Poradnik o Winsford
Zabawy w Winsford



My na Facebook
Kariera Nauczyciela
Pokój Nauczycielski
Strzeżony Loch


Dyrekcja
Spis Nauczycieli
Spis Uczniów

WIELKA SALA []



Amfiteatr
Błonia
Cieplarnia
Lochy Zamkowe
Sala Lekcyjna 1
Sala Lekcyjna 2
Sala Lekcyjna 3
Salon Dzienny
Zakazany Las
Wieża Astronomiczna
Pokój Prefektów



Kliknij na obrazek
aby wejść do dormitorium.




18:00 - 18:35
Zajęcia dodatkowe z mentorem.

Zielarstwo
winsford_cieplarnia

18:40 - 19:15

Astronomia
winsford_wieza

19:20 - 19:55

Antyczne Runy
winsford_lekcyjna3

20:00 - 20:35

Klub Pojedynków*
winsford_las



Zastępstwa na dziś:

Brak zastępstw.

Poradnik do Quidditcha
Terminarz Rozgrywek
Tabela Wyników
Tablica dla Kapitanów i Wicekapitanów
Boisko


Opiekun Ligi:
Annabeth Wolfrose-Korfis

Kapitanowie Drużyn:

Gryffindor
Kapitan:
Louisa Veress
Wicekapitan 1:
Grace Marcern
Wicekapitan 2:
Mare Maiden

Hufflepuff
Kapitan:
Hanna Gonne
Wicekapitan:
Gabrielle Simpson

Ravenclaw
Kapitan:
Sathza Ethridge
Wicekapitan:
Cathy Crowley

Slytherin
Kapitan:
Raven Clark
Wicekapitan 1:
Juliet Perez
Wicekapitan 2:
Mary Hamilton



Opiekun Pojedynków:
Amaretta Tinney

Regulamin Pojedynków
Regulamin Turnieju
Spis Zaklęć


Najbliższa wyprawa:
- | -

Objaśnienia
Karta Stałego Klienta Hogsmeade

Wejdź do Izby Pamięci
aby bliżej poznać
historię naszej Szkoły.

Antyczne Runy (E. Winslow)
Antyczne Runy (L. Rosenving)
Eliksiry (A. Riddley)
Eliksiry (J. Bacchic)
Fantastyczne Zwierzęta
Historia Magii (R. Boursier)
Łacina (M. Momente)
Numerologia (L. Evans)
OpCM (A. Amandil)
Smokologia (M. Momentel)
Transmutacja (D. Mahidevran)
Transmutacja (L. Sloth)
Zaklęcia (R. Black)
Gilderoy Lockhart czeka na wasze pytania! Napisz do nas... Wyślij
Regulamin i przebieg pojedynków

REGULAMIN POJEDYNKÓW

1. Do pojedynku staje zawsze dwójka zawodników.
2. Zawodnikiem może być każda osoba pełniąca określoną funkcję w Szkole - uczeń, nauczyciel, pracownik, dyrektor lub członek zarządu.
3. Uczestnicy używają wyłącznie zaklęć podanych w Spisie Zaklęć na stronie Winsford. 
4. Zaklęcia używane w pojedynku muszą być pisane wielkimi literami, dotyczy to zarówno zaklęć atakujących jak i sposobów obrony. 
5. Zaklęcia wprowadzone do autozamiany nie mogą zawierać polskich znaków, ponieważ nie będą wyświetlały się poprawnie.
6. Pieczę nad pojedynkiem sprawuje zawsze Główny Sędzia lub powołany przez niego inny Sędzia.
7. Kwestie sporne związane z pojedynkiem rozwiązuje Sędzia, który go sędziował. W przypadku dalszych wątpliwości sprawa powinna zostać przekazana do Głównego Sędziego, do którego należy ostateczna decyzja.
8. W przypadku gdy zawodnik nie zgadza się z decyzją Sędziego, może prosić o wyjaśnienie sytuacji. Sędzia może wyjaśnić dlaczego tak rozstrzygnął pojedynek. W najtrudniejszych przypadkach zawodnik powinien zgłosić sprawę do Głównego Sędziego. W przypadku gdy zawodnik mimo ostatecznej decyzji dalej usilnie stara się wywalczyć punkty, wprowadza zamęt, doprowadza do kłótni lub niepotrzebnej dyskusji, a nawet obraża Sędziego lub uczestników, może zostać zdyskwalifikowany lub pozbawiony zdobytych punktów.
9. Za każdy pojedynek uczestnicy zdobywają określoną liczbę punktów. Ich spis znajduje się w dalszej części.
10. Pełna pula punktów naliczana jest tylko w przypadku Turnieju Pojedynków, w normalnych spotkaniach Klubu Pojedynków, gdzie prowadzony jest Ranking Pojedynków, punkty naliczane są wyłącznie za wygrane rundy, chyba że prowadzący zdecyduje inaczej.
12. W przypadku gdy Sędzia podejrzewa zawodników o specjalne nabijanie punktów lub przedłużanie pojedynku, taki pojedynek może anulować, kończąc go wynikiem 0:0, przyznać obu zawodnikom liczbę punktów przewidzianą dla walkowera lub wpisać punkty ujemne obu zawodnikom. 
13. Nie wszystkie możliwe przypadki zostały rozstrzygnięte i wyjaśnione w regulaminie, nie da się przewidzieć każdej rozgrywki. W sytuacjach, które nie są regulowane przez ten dokument, decyzję podejmuje Sędzia, a najbardziej sporne kwestie rozwiązuje Główny Sędzia, który ma ostateczny głos.


PRZEBIEG POJEDYNKÓW

1. Uczestnicy na wyraźne polecenie sędziego wchodzą na podest, prezentują swoje różdżki i kłaniają się swoim przeciwnikom. 


2. Przed każdym pojedynkiem osoba sędziująca pojedynek pyta uczestników czy są gotowi, po wyraźnym potwierdzeniu z obu stron, pojedynek może się rozpocząć.


3. Sędzia odlicza od 3 do 0, a następnie wypowiada komendę START, po której uczestnicy mogą rzucać zaklęcia. 


4. W przypadku falstartu runda musi zostać rozegrana od nowa.


5. Po każdym zaklęciu atakującym (SILNE, SŁABE lub ZŁOŻONE) zawodnik musi odliczyć od 3 do 0. Jeśli w tym czasie jego przeciwnik się nie obroni, zaklęcie trafia w cel. 



5. W przypadku błędnego odliczania zaklęcie trzeba rzucić na nowo.


6. Po obronie uczestnicy nie muszą odliczać, wyjątek stanowi łapanie różdżki wytrąconej poprzez zaklęcie Expelliarmus, po której uczestnik musi odliczyć. W przypadku przechwytywania swojej różdżki, może ono nastąpić po skutecznym zadaniu przez przeciwnika zaklęcia Expelliarmus, a także w czasie przechwytywania różdżki przez przeciwnika za pomocą zaklęcia Accio Różdżka.




7. W przypadku gdy zawodnik pomyli się w zaklęciach złożonych lub kolejność zaklęć zostanie zaburzona, jego przeciwnik nie musi się bronić według zasad obowiązujących przy obronie zaklęć złożonych. Zaklęcia złożone w takim przypadku zostają anulowane.


8. W przypadku gdy dwójka zawodników w tym samym momencie rzuci zaklęcia atakujące poprawnie, a żaden z nich się na czas nie obroni, pojedynek trwa dalej. Nazywamy to połączeniem zaklęć.


9. Łączenie się zaklęć zobrazowano TUTAJ. Zaklęcia się łączą pod warunkiem, że dwójka zawodników skończy odliczać. W przypadku gdy jeden z zawodników nie skończy, a zacznie rzucać dalej zaklęcia, a nie obronił się, wygrywa ta osoba, która skończyła odliczanie.
10. Pojedynek trwa do trzech wygranych jednego z przeciwników, czyli maksymalnie może być rozegranych 5 rund. 


PUNKTACJA W POJEDYNKACH
 
Punktacja Akcji
Punktowana akcja Liczba punktów
Udział w pojedynku 2
Użycie w czasie całego pojedynku przynajmniej trzech różnych zaklęć atakujących 2
Użycie w czasie całego pojedynku przynajmniej sześciu różnych zaklęć atakujących, w tym silnych i słabych 2
Złapanie różdżki po jej wytrąceniu przez przeciwnika 2
Zwycięstwo we wszystkich rundach (uzyskanie wyniku 3:0) 2
Pojedynek trwający dłużej niż 4 minuty 2

Punktacja Zwycięstw
Sposób zwycięstwaLiczba punktów
Zawodnik użył zaklęcia silnego poprawnie, a przeciwnik nie zdążył się obronić2
Zawodnik użył dwóch dowolnych zaklęć słabych poprawnie w ciągu jednej rundy, a przeciwnik nie zdążył się obronić3
Zawodnik użył zaklęć złożonych Avis + Oppugno poprawnie, a przeciwnik w obu przypadkach nie zdążył się obronić5
Zawodnik użył zaklęć złożonych Expelliarmus + Accio Różdżka poprawnie, a przeciwnik nie zdążył się obronić, a następnie złapać swojej różdżki5


Regulamin oraz zasady walk zostały spisane dla Szkoły Magii i Czarodziejstwa Winsford - stanowią one dokumenty Szkoły. Zarząd oraz dyrekcja Winsford nie zezwalają na kopiowanie tych treści oraz wykorzystywanie ich dla własnych potrzeb lub na rzecz innej szkoły czy też organizacji.

Zapisy na Ucznia

Uczniowie Winsford: 646
Oczekujacy na przydział: 0
Wszystkich razem: 646

Czarodziejów na stronie: 0
Mugoli na stronie: 7

Slytherin jest w posiadaniu
Pucharu Domów.


Plan Lekcji
Dzienniki Lekcyjne
Łazienka Prefektów
Pomoc Lockharta
Prace Domowe
Tiara Przydziału
Ankieta RN
Oceny Końcowe


O Statusie
Wymagania
Obowiązki
Stan Postępów
[2018-10-17]
Spotkanie Prefektów
18:40 w winsford_prefekci



[2018-10-19]
Losowanie All Stars [3]
17:50 w Winsford



[2018-10-19]
Spotkanie drużyny Ravenclawu
20:00 w winsford_r



[Więcej]
Wyślij Kupon
Nagrody
Zasady

Duchy Winsford
Ekspres Winsford
Gdzie jest Piszczel?
Gra o Grom
Jeden z Pazernych
Koło Fortuny
Miodowe Królestwo
Noc Duchów
Obscuro
Omnibus
Potteriada
Skarabeusze
Szkolny Turniej Newta
Wesz Podróżnik
Zabawy na Stronie
Zagadkowe Zmagania


Objaśnienia
Przebieg
Zdobyte Umiejętności


Objaśnienia
Kolekcja Kart
Sklep F&G


Objaśnienia
Ranking Łapaczy
Zagadki Chochlika


Łowcy Galeonów
Ranking Galeonów


Zasady
Przebieg


Regulamin
Przebieg
Nagrody i Kary
Ranking Łajnobomb

Najbliższe spotkanie:
--.-- | --:--

• O Chórku
• Działalność
• Historia Grupy

Najbliższe spotkanie:
--.-- | --:--

• O Teatrzyku
• Działalność
• Historia Grupy
Ranking Uczniów:
Juliet Perez - 137 g.
Cathy Crowley - 101 g.
Ambrozja Green - 099 g.
Chris Marshmello - 090 g.
Gabrielle Simpson - 068 g.

Ranking Nauczycieli:
Chaz Riley - 058 g.
Marcin McGreen - 051 g.
Raven Cane - 046 g.

[Ranking Galeonów]

Ranking Omnibusa:
Suzanne Lupinus - 70 pkt
Gabrielle Simpson - 50 pkt
Ambrozja Green - 40 pkt

[Ranking Omnibusa]

Ranking Chochlików:
Juliet Perez - 4 ch.
Annabeth Snow - 4 ch.
Anisha Marin - 4 ch.

[Ranking Chochlików]
 
Theme by Reny Boursier
ˆ 2014 Winsford. Wszelkie prawa zastrzeżone.

powered by jPORTAL 2 & UserPatch