Mail: 
Hasło: 
Zapisz się, aby się zalogować.
!


Opiekun:


Prefekt:



Opiekun:


Prefekt:



Opiekun:


Prefekt:



Opiekun:


Prefekt:



Prefekt Naczelny:




Sala Wejściowa
O Winsford
Samouczek - FAQ
Samouczek - Czat
Zabawy w Winsford



My na Facebook
Kariera Nauczyciela
Pokój Nauczycielski
Strzeżony Loch


Dyrekcja
Spis Nauczycieli
Spis Uczniów

WIELKA SALA []



Amfiteatr
Błonia
Cieplarnia
Lochy Zamkowe
Sala Lekcyjna 1
Sala Lekcyjna 2
Sala Lekcyjna 3
Salon Dzienny
Zakazany Las
Wieża Astronomiczna
Pokój Prefektów



Kliknij na obrazek
aby wejść do dormitorium.




Dziś nie ma zajęć.


Zastępstwa na dziś:

Brak zastępstw.

Poradnik do Quidditcha
Ranking Drużyn
Skład Drużyn
Boisko


Kapitanowie Drużyn:

Gryffindor
Kapitan:
-
Wicekapitan:
-

Hufflepuff
Kapitan:
-
Wicekapitan:
-

Ravenclaw
Kapitan:
-
Wicekapitan:
-

Slytherin
Kapitan:
-
Wicekapitan:
-


Regulamin Pojedynków
Regulamin Turnieju
Spis Zaklęć


Najbliższa wyprawa:
- | -

Objaśnienia
Karta Stałego Klienta Hogsmeade

Wejdź do Izby Pamięci
aby bliżej poznać
historię naszej Szkoły.

Antyczne Runy
Eliksiry (A. Riddley)
Eliksiry (J. Bacchic)
Historia Magii
Łacina
Magiczne Stworzenia
OpCM
Transmutacja
Zaklęcia
Gilderoy Lockhart czeka na wasze pytania! Napisz do nas... Wyślij
Jeden z Pazernych


Zabawa oparta jest na zasadach mugolskiego teleturnieju "Jeden z dziesięciu".

W każdym odcinku w drodze eliminacji wyłonieni zostaną uczestnicy, którzy zmierza sie w zmaganiach o tytuł Jednego z Pazernych. Udział mogą brać zarówno uczniowie, jak i nauczyciele Winsford. Wszystkie wygrane zostaną odnotowane w specjalnym rankingu, a pod koniec roku osoby, którym udało sie zdobyć największą liczbę punktów, wezmą udział w Finale Finałów, w którym będą mogli wygrać nagrodę specjalna!

ELIMINACJE:
W eliminacjach wziąć udział mogą osoby, zgromadzone w wielkiej sali Winsford. Osoby te maja za zadanie w jak najkrótszym czasie odpowiedzieć na pytanie eliminacyjne. Po tym pytaniu zostaną wyłonieni uczestnicy odcinka, których liczba zależeć będzie od ilości osób, biorących udział w eliminacjach.

ETAP I:
Gracze maja po trzy szanse. Każdemu graczowi prowadzący zadaje dwa pytania. Za jedna zla odpowiedz lub jej brak – zawodnik traci jedna szanse. Dwa bledy eliminują uczestnika z gry. Ci, którzy odpowiedzieli na co najmniej jedno pytanie, przechodzą dalej.

ETAP II:
W tym etapie każdy z grających ma tyle szans, ile wyniósł z I etapu. Gracze, po udzieleniu poprawnej odpowiedzi, wskazują zawodnika do następnego pytania. Prowadzący rozpoczyna zadawanie pytań od pierwszego w kolejności zawodnika. Jeśli nie udzielił on dobrej odpowiedzi, traci jedna szanse, a prowadzący zadaje kolejno następne pytania kolejnym graczom tak długo, aż padnie poprawna odpowiedz. Jeżeli wskazany gracz nie odpowie poprawnie - traci jedna szanse, a wskazuje nadal gracz, który ostatni udzielił prawidłowej odpowiedzi. II etap trwa do chwili, kiedy pozostaje trzech graczy.

ETAP III - FINAŁ:
Do III etapu przechodzą trzej zawodnicy, którzy:
• dostają po trzy nowe szanse,
• dostają po tyle punktów, ile szans zachowali po dwóch etapach (czyli maksymalnie mogą dostać trzy punkty). Trzy niedobre odpowiedzi lub ich brak – powodują odpadniecie z gry (utrata trzech szans). W tym etapie w puli jest trzydzieści pytań. Etap III dzieli sie na dwie części:

I CZĘŚĆ:
Prowadzący zadaje pytania wszystkim graczom. Kto pierwszy sie zgłosi (naciśnie przycisk) i poprawnie odpowie na pytanie, otrzymuje dziesięć punktów. Zawodnicy mogą zgłaszać sie podczas odczytywania pytania, jednak po zgłoszeniu się do odpowiedzi prowadzący odczytuje pytanie do końca i wtedy zaczyna sie pomiar czasu. Zła odpowiedź lub jej brak po naciśnięciu przycisku – to strata szansy. Jeżeli żaden z graczy nie zgłosi sie do odpowiedzi w ciągu trzech sekund od momentu zadania pytania – wówczas nikt nie traci szansy. Grający, który pierwszy odpowie dobrze na trzy pytania, rozpoczyna druga część tego etapu.

II CZĘŚĆ:
Gracz, który udzielił dobrej odpowiedzi może wskazać innego gracza lub sam odpowiadać na kolejne pytanie. Za dobra odpowiedz gracz otrzymuje dziesięć punktów, a przy wskazaniu na siebie dwadzieścia punktów. Za odpowiedz błędna lub jej brak w ustalonym czasie - następuje strata jednej szansy i kolejnego pytanego wskazuje zawodnik, który uprzednio udzielił dobrej odpowiedzi. W przypadku gdy gracz wskazał na siebie i nie odpowiedział, prowadzący kieruje pytanie do wszystkich i odpowiada ten, kto pierwszy sie zgłosi, naciskając przycisk na swoim stanowisku. Jeżeli odpowiedz jest poprawna, gracz, który jej udzielił, ma znów możliwość wyboru – albo odpowiada sam, albo wskazuje innego zawodnika.

ZAKOŃCZENIE
Zakończenie gry następuje w takich przypadkach: 1. Zostaje jeden gracz (pozostali dwaj odpadli na skutek utraty trzech szans) i ten wygrywa, bez względu na liczbę punktów. Zawodnik odpowiada dalej, aż do wyczerpania pytań lub utraty pozostałych szans, uzyskując w ten sposób możliwość powiększenia swego dorobku punktowego. Za każda zachowana szanse po wyczerpaniu puli pytań dolicza sie po dziesięć punktów. Zwycięzca otrzymuje tytuł Pazerbuaja, trafia na Listę Pazerbuajow oraz otrzymuje ustalona przez organizatorów teleturnieju w danej edycji nagrodę (nagrody). Pozostali gracze wraz ze zgromadzonymi przez nich punktami, trafiają na Listę Pazernych. 2. Kończy sie pula 30 pytań. Zawodnikom dolicza sie po dziesięć punktów za każda zachowana szanse. W tym momencie ustalony jest ostateczny wynik. Wygrywa ten grający, który zgromadził najwięcej punktów. Jeżeli dwóch lub trzech zawodników ma te sama liczbę punktów, organizator zastrzega sobie prawo wyłonienia jednego zwycięzcy lub podziału nagrody.

LISTA PAZERBUAJÓW
Na Liście Pazerbuajów znajdują się nazwiska zwycięzców poszczególnych odcinków każdej edycji teleturnieju, uporządkowane według liczby zdobytych punktów. Graczy z najwyższą liczba punktów jest zapraszanych do gry w „Wielkim Finale”.


Chociaż przypominam szympansa, nim nie jestem,
Jestem natomiast pokryty srebrzystymi włoskami, lecz nie jakimiś zwykłymi.
Staję się niewidzialny i przewiduję przyszłość,
Uwielbiam jeść roślinki z cieplarni profesora Riley'a.
Czy już wiesz, kim jestem?


Zapisy na Ucznia

Uczniowie Winsford: 251
Oczekujacy na przydział: 0
Wszystkich razem: 251


Czarodziejów na stronie: 0
Mugoli na stronie: 2

Hufflepuff jest w posiadaniu
Pucharu Domów.


Plan Lekcji
Dzienniki Lekcyjne
Łazienka Prefektów
Pomoc Lockharta
Prace Domowe
Ankieta RN
Oceny Końcowe


O Statusie
Wymagania
Obowiązki
Stan Postępów
[2018-01-07]
Rozpoczęcie XVI Roku Szkolnego
19:00 w Winsford



[Więcej]
Wyślij Kupon
Nagrody
Zasady

Duchy Winsford
Ekspres Winsford
Gdzie jest Piszczel?
Gra o Grom
Jeden z Pazernych
Koło Fortuny
Miodowe Królestwo
Noc Duchów
Obscuro
Omnibus
Potteriada
Skarabeusze
Wesz Podróżnik
Zabawy na Stronie
Zagadkowe Zmagania


Objaśnienia
Przebieg
Zdobyte Umiejętności


Objaśnienia
Kolekcja Kart
Sklep F&G


Objaśnienia
Ranking Łapaczy
Zagadki Chochlika


Łowcy Galeonów
Ranking Galeonów


Zasady
Przebieg


Regulamin
Przebieg
Nagrody i Kary
Ranking Łajnobomb

Najbliższe spotkanie:
--.-- | --:--

O Chórku
Działalność
Historia Grupy

Najbliższe spotkanie:
--.-- | --:--

O Teatrzyku
Działalność
Historia Grupy
Ranking Uczniów:
Alicja Snape - 0 g.
Diana Thompson - 0 g.
Lilith Herondale - 0 g.
Andrea Reed - 0 g.
Luna Moon - 0 g.

Ranking Nauczycieli:

[Ranking Galeonów]

Ranking Omnibusa:

[Ranking Omnibusa]

Ranking Chochlików:

[Ranking Chochlików]
 
Theme by Reny Boursier
ˆ 2014 Winsford. Wszelkie prawa zastrzeżone.

powered by jPORTAL 2 & UserPatch